niedziela, 15 września 2013

Tort Niebieski Misio

Przez cały sierpień milczałam, ale nie dlatego, że porzuciłam bloga, tylko przeżywałam remont w kuchni. Przez cały sierpień moja kuchnia była pustym pomieszczeniem i tak na prawdę nowy rok szkolny zaczęłam od odgruzowania. Ale teraz mam za to dużo miejsca i z radością mogę zając się wypiekaniem.
Zaczęłam od eksperymentu. Zmodyfikowałam przepis na ciasteczka jabłkowe z pistoletu, bo miałam banany których nie było komu zjeść, a szkoda żeby się zmarnowały. Wyszły super ciasteczka (zdjęcia nie ma zniknęły zanim zdążyłam je sfotografować :)). Oto przepis:
Ciasteczka bananowe

  • 0,5 szklanki rozgniecionych bananów
  • 0,5 szklanki miękkiego masła
  • 1 szklanka cukru
  • 1 jajko
  • 2,5 szklanki mąki

Z podanych składników zagnieść ciasto/ Za pomocą pistoletu wyciskać ciastka na blachę. Piec około 15 minut w temperaturze 160 stopni.
Ale żeby jakoś usprawiedliwić temat posta zamieszczam  zaległe zdjęcie jednego   z moich dzieł sprzed remontu. To  tort na 18 urodziny w kształcie niebieskiego misia - ulubionej maskotki jubilatki.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Twój komentarz będzie widoczny, dopiero jak go przeczytam. Przed opublikowaniem komentarza kliknij podgląd, żeby go zobaczyć.