wtorek, 31 maja 2016

Tort na Komunię

Czas tak szybko mija, nasza mała przyjaciółka Julka właśnie miała Pierwszą Komunię. Na tą okazję zrobiłam dla niej tort. Najpierw długo wybierałyśmy projekt. Postawiłyśmy na elegancję i skromność. A potem ja zajęłam się wykonaniem i wyszło tak:





Na ten sam dzień miałam jeszcze jedno zamówienie. Miał być tort z dużą ilością kwiatów i w tonacji biało różowej. To bardzo mi pasowało, bo mogłam robić kwiaty jednocześnie na dwa torty. Byłam bardzo zadowolona, bo bardzo lubię torty z kwiatami, a bardzo rzadko  mam okazję je robić.



2 komentarze:

  1. Wygląda wyśmienicie! Istne arcydzieło :-) Mam już ochodztę na samą myśl. Pozdrawiam i dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda wyśmienicie! Istne arcydzieło :-) Palce lizać. Pozdrawiam i gratuluję

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz będzie widoczny, dopiero jak go przeczytam. Przed opublikowaniem komentarza kliknij podgląd, żeby go zobaczyć.