czwartek, 31 lipca 2014

Tort dla informatyka

Strasznie dawno nic nie pojawiło się na moim blogu, ale wcale o nim nie zapomniałam. mam mocne postanowienie poprawy, a ponieważ są wakacje to jest szansa na wypróbowanie nowych przepisów i umieszczenie ich na blogu.
Zamówienie na ten tort zawdzięczam Asi, którą mogę nazwać społecznym dyrektorem do spraw marketingu w mojej firmie (tak mocno reklamuje moje torty i sama zamawia ich chyba najwięcej). Od niej dowiedziałam się, że tort nie tylko zrobił wrażenie wizualne, ale też bardzo smakował. Na przyjęciu był też tort z cukierni Sowa a mój okazał się smaczniejszy :)


Oczywiście Asia też zamówiła tort. Tym razem był to tort dla jej uczniów, finalistów olimpiady informatycznej. Tym razem zjedli na deser klasykę informatyki, Wprowadzenie do algorytmów Cormena

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Twój komentarz będzie widoczny, dopiero jak go przeczytam. Przed opublikowaniem komentarza kliknij podgląd, żeby go zobaczyć.