niedziela, 20 maja 2012

Tort Kielich na Komunię

Dzisiaj Maciuś ma Pierwszą Komunię Św. Z tej okazji zrobiłam dla Niego tort  w kształcie kielicha z Hostią. Co prawda Maciek sugerował zrobienie do tego jeszcze małego ołtarzyka, ale ostatecznie zgodził się na sam kielich. Żeby trochę go pocieszyć, że tort ma tak mało szczegółów upiekłam mu jeszcze do tego jego ulubione muffinki dyniowe i ozdobiłam  hostiami które zrobiłam z  białej czekolady. Mam nadzieję, że zapewniło to odpowiednią oprawę jego święta.


2 komentarze:

  1. Witam Joasiu,
    Widzę że kolejne cudeńko zrobiłaś- bardzo wystawny i śliczny tort.
    A tak przy okazji, przesyłam serdeczne życzenia imieninowe, dużo zdrówka, szczęścia, wszelkiej pomyślności oraz prężnie rozwijającej się firmy!!!

    Gorąco pozdrawiam,
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  2. Tort był prześliczny i bardzo smaczny. Chociaż, jeSli chodzi o Maćka, to nic nie przebije mufinek dyniowych:)
    Pozdrawiamy i dziękujemy
    Iwona i Maciek

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz będzie widoczny, dopiero jak go przeczytam. Przed opublikowaniem komentarza kliknij podgląd, żeby go zobaczyć.