sobota, 12 maja 2012

Tort obraz "Straż Nocna"

Okazuje się że czekoladowy tort Nikon był smaczny, bo jeden z gości na imprezie zamówił u mnie tort dla swojej dziewczyny. Jubilatka (albo solenizantka, dokładnie nie wiem) jest historykiem sztuki i dlatego tort to renesansowy obraz w złotej ramie. Na szczęście zamówienie na tort zostało złożone na tyle wcześnie, że udało mi się zamówić jadalny nadruk na opłatku. Do zrobienia została już tylko złota rama, którą zrobiłam z czekolady plastycznej i pokryłam złotą jadalną farbą w aerozolu DrOetkera. Efekt był o wiele lepszy niż przy użyciu złotej farby w proszku. 
Mam nadzieję, że widzicie na zdjęciu, że to jest tort
I oczywiście zapraszam na stronę mojej firmy www.slodkiedekorackje.pl. Strona jest w wersji roboczej, bo nie miałam zbyt wiele czasu na jej zrobienie, ale mam nadzieję że są na niej najważniejsze informacje

1 komentarz:

  1. Witaj Joasiu,
    tym razem to mi "mowę odjęło" Nie sądziłam że można coś takiego zrobić z ciasta- niesamowite! Janusz miał rację opisując mi ten tort dzisiaj w pracy. Domyślam się że w rzeczywistości wygladał jeszcze lepiej!
    Wielkie brawa za takie cudeńko!

    P.S. A Ty coś wspominałaś że Franczesco był trudny, ach:)

    Pozdrawiam,
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz będzie widoczny, dopiero jak go przeczytam. Przed opublikowaniem komentarza kliknij podgląd, żeby go zobaczyć.