czwartek, 6 grudnia 2012

Ciasto Mikołaj

Już od dawna miałam ochotę zrobić ciasto w kształcie głowy św.Mikołaja, które podpatrzyłam w trakcie oglądania programu Cake Boss. Ale tyle różnych rzeczy robię na święta, że nie ma już komu zjadać moich wszystkich pomysłów, które chciałabym zrealizować .  Tym razem pomógł mi Facebook. Przypomniał mi, że dzisiaj Wiesiunia ma urodziny. A co może być lepszym prezentem w takim dniu jak dziś, jeśli nie Mikołaj? Zrobiłam zatem dla niej ciasto i pojechałam rano do niej do pracy, z czerwoną czapką na głowie.
Zrobiłam też takie ciasto dla mojego synusia Mikołaja, ale niestety, dzisiaj się z nim nie widziałam. Może do weekendu wytrzyma.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Twój komentarz będzie widoczny, dopiero jak go przeczytam. Przed opublikowaniem komentarza kliknij podgląd, żeby go zobaczyć.