wtorek, 14 maja 2013

Tort worek pieniędzy

Mój mąż właśnie skończył 50 lat. Oczywiście z tej okazji urządziliśmy imprezę. Nasze kochane koleżanki ułożyły dla niego jubileuszową piosenkę na melodię przeboju zespołu "Weekend". Mieliśmy ptzy śpiewaniu tej piosenki wielki ubaw, choć Jędrek stwierdził później że było to najbardziej traumatyczne przeżycie od czasów naszego babskiego karaoke :). 
Ja oczywiście z radością przygotowałam przyjęcie. Długo myślałam jaki tort zrobić dla Janusza, bo rakieta tenisowa i stół do snookera już były. Pomyślałam sobie, że dobrym pomysłem na tort dla niego będzie Wór pieniędzy. Taki  prawdziwy, przydałby się chyba każdemu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Twój komentarz będzie widoczny, dopiero jak go przeczytam. Przed opublikowaniem komentarza kliknij podgląd, żeby go zobaczyć.