środa, 9 października 2013

Tort myszka

Tym razem miałam zrobić torty dla dwóch dziewczynek z okazji dziesiątych urodzin. Pomysł był taki, że będą to cyfry 1 i 0. Od razu zaczęłam żałować że nie mam tej formy, którą widziałam na Amazonie do układania cyferek, ale dałam radę, bo w końcu kształty cyfr znam doskonale. Dodatkowo jeden z tortów miał być z kotkami a drugi z lwiątkami.  Figurki w skali mikro nie są moja najmocniejsza stroną, dlatego zrobiłam zwierzątka w wersji 2D.

Szczęśliwie mogłam się wykazać, bo do tego zamówienia doszedł jeszcze tort w kształcie myszki (i to nie komputerowej). Bardzo przydatna okazała się w tym torcie moja forma Wiltona do wielkanocnych jaj 3D.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Twój komentarz będzie widoczny, dopiero jak go przeczytam. Przed opublikowaniem komentarza kliknij podgląd, żeby go zobaczyć.