niedziela, 16 lutego 2014

Tort Joga

W czasie naszego ostatniego babskiego spotkania zostałam namówiona na założenie fanpage Słodkich dekoracji, bo jakoś tak mało ostatnio zamówień. Co prawda nie wiem jak ja to wszystko ogarnę, bo blog, strona www i jeszcze ten fanpage, ale mam nadzieję, że będzie on żył własnym życiem, wystarczy że wrzucę jakieś zdjęcie.
Jeśli chodzi i zamówienia, zawsze mogę liczyć na Asie, która uważa, że mój "talent" się marnuje i reklamuje minie jak tylko może.  Tym razem zamówiła tort, na pożegnanie koleżanki, która jest miłośniczka Jogi. Od razu  wymyśliłam, że zrobię figurkę w pozycji lotosu. Nie bardzo niestety chciały się składać ręce, ale zobaczyłam w internecie że pozycja lotosu może też być z rękami na kolanach. Jak zwykle przy okazji robienia tortu czegoś się nauczyłam, a nawet miałam takie myśli, żeby spróbować zrobić na sobie taki lotos, ale szybko przegnałam te myśli. Skupiłam się na lepieniu figurki.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Twój komentarz będzie widoczny, dopiero jak go przeczytam. Przed opublikowaniem komentarza kliknij podgląd, żeby go zobaczyć.