piątek, 14 marca 2014

Tort Super Mario Bros

Super Mario to gra, którą pamiętam jeszcze z czasów młodości. Grałam w nią na pierwszym swoim komputerze  Amstrad/Schneider (właściwie to był komputer Janusza, ale w końcu i tak jesteśmy rodziną to jakby mój). Wtedy to były fajne gry. Miały swój klimat. Nic dziwnego, że Super Maro robi dzisiaj karierę w sieci. 
Dla Kacperka, który jak obserwuję lubi gry (bo w zeszłym roku był tort Angry Birds), zrobiłam właśnie Super Mario. Miałam przy nim ogromną frajdę. Jeszcze przed ułożeniem dekoracji wiedziałam, że tort będzie śliczny.  Mam nadzieję, że i na jubilacie zrobił wrażenie




1 komentarz:

  1. Torty w Pani wykananiu jak zwykle zachwycają Kacperka. Był przeszczęśliwy!!!!

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz będzie widoczny, dopiero jak go przeczytam. Przed opublikowaniem komentarza kliknij podgląd, żeby go zobaczyć.