wtorek, 14 lipca 2015

Tort żaba

Powracam po bardzo długim milczeniu. Tym razem mam usprawiedliwienie, bo byłam chora i nie robiłam żadnych tortów ani ciast. Trudno było mi to wytrzymać, a najgorsze było tłumaczenie wszystkim którzy chcieli zamówić tort że niestety nie mogę.
Ale mam nadzieję że nie wszyscy o mnie zapomnieli.
Na szczęścia na tyle wyzdrowiałam, że mogłam zrobić tort na 2 urodziny mojej ukochanej wnuczki.  Urodziny Gai były pod roboczym tytułem "Pocałuj żabkę w łapkę", bo to jedna z jej ulubionych piosenek. Janusz zrobił dekorację z balonów w której główną rolę grała żaba, a ja oczywiście zrobiłam tort żabę. Nawet świeczki na torcie były w kształcie żabek.
Tort bardzo się Gai podobał, dlatego zaczęliśmy kroić go od tyłu, żeby jak najdłużej było widać żabkę.
To kolejny tort z książki "50 kolorowych tortów"


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Twój komentarz będzie widoczny, dopiero jak go przeczytam. Przed opublikowaniem komentarza kliknij podgląd, żeby go zobaczyć.