wtorek, 24 marca 2015

Tort Angry Birds Chuck

Tak jak obiecałam powracam.
Trwa w Lidlu akcja z książkami do pieczenia. Mnie się udało już zdobyć swój egzemplarz, chociaż wiem, że te wszystkie przepisy można znaleźć na stronie Lidla. Już robiłam kilka ciast według przepisu Pawła Małeckiego i wszystkie są naprawdę dobre. Polecam ciasto marchewkowe (wreszcie nie wyszedł mi zakalec), które jest naprawdę pyszne (w książce go nie ma).  Moi faceci lubią też bardzo drożdżowe paluchy z serem (ja też bo robi się je błyskawicznie), a jak zrobiłam czekoladowy tort Nikolas i Janusz zaniósł go do pracy, to jedna z jego koleżanek tak o go dużo zjadła, że aż dostała wysypki ( jest uczulona na czekoladę, ale nie mogła się powstrzymać).
Ja też nie mogłam się powstrzymać i jak tylko książka wpadła w moje ręce upiekłam ciasto z tej książki. Trochę go jednak zmodyfikowałam, bo borówki są teraz strasznie drogie i zamiast borówek amerykańskich użyłam ciemnych winogron bezpestkowych. Szybko znikło to chyba było dobre.
Przepis na Puszysty placek borówkowy Pawła Małeckiego znajdziecie  na stronie kuchni Lidla.
No i jeszcze tytułowy tort:
Mam co prawda w swoim telefonie i tablecie różne wersje Angry Birds, ale tylko dlatego że gra w nie Julka. Dopiero przy tym torcie dowiedziałam się, że te ptaki mają swoje imiona (na tablecie tego nie widziałam). Tort był bardzo przyjemny w pracy i sprawił klientce dużą radość.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Twój komentarz będzie widoczny, dopiero jak go przeczytam. Przed opublikowaniem komentarza kliknij podgląd, żeby go zobaczyć.