piątek, 20 kwietnia 2012

Tort Nikon

Bożena poprosiła mnie o zrobienie czekoladowego tortu dla swojego syna, który jest fotografem. Nieśmiała wspomniała, że nie musi to być aparat, Najpierw zastrzegłam, że nie zdążę zrobić aparatu, bo mam tort Adaś do zrobienia, a do pracy trzeba też chodzić. Ale jak tylko dołożyłam słuchawkę uznałam, że dam radę, zrobię jej niespodziankę, będzie aparat. Największym problemem okazał się kolor tortu. Jak sobie pooglądałam zdjęcia aparatów w internecie, to wszystkie profesjonalne aparaty są czarne, a trudno jest zrobić czarną czekoladę plastyczną (dlatego m.in.Tuxa zrobiłam z ciemnej czekolady). Szary tort, to by było nie to. Postanowiłam kupić gotowy czary lukier plastyczny, bałam się się tylko, czy dotrze do mnie ze sklepu internetowego w dwa dni. Ale okazuje się, że sklep MniamMniam dostarczył mi lukier na dzień przed czasem (zamówiłam we wtorek rano, w środę w południe już był).  Chwała mu za to. 
Znalazłam w internecie wszystkie rzuty aparatu Nikon D40. Musiałam sama zrobić sobie odpowiednie powiększenia w Corelu bo mój osobisty grafik Janusz wyjechał do Szanghaju.  I tak powstał czekoladowy Nikon. Zdjęcie mam tylko kiepski, bo mój aparat jest razem z Januszem w Szanghaju i robiłam je komórką. Mam nadzieję, że jubilat , w końcu fachowiec zrobił dobre zdjęcia mojego dzieła i mi je przyśle, wtedy zamienię zdjęcia

2 komentarze:

  1. ile kosztowałby taki tort?<3
    tylko, że jest problem bo mieszkam daleko od Pani i nie miałabym jak go odebrać ! :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tort kosztuje 100zł. A co to znaczy daleko? Czyli gdzie?

      Usuń

Twój komentarz będzie widoczny, dopiero jak go przeczytam. Przed opublikowaniem komentarza kliknij podgląd, żeby go zobaczyć.