wtorek, 3 lipca 2012

Tort Boisko Znicza

Chociaż już rok temu pokazywałam tort boisko do piłki nożnej ten, który dzisiaj opiszę to coś dla koneserów. Zresztą Iza już od kilku dni dopomina się o wpis na blogu, żeby zamieścić komentarz na temat tortu.
Tort dla pływaka, Izy siostrzeńca tak się spodobał że zamówiła tort na urodziny drugiego z nich Maćka.  Maciek jest piłkarzem i trenuje w klubie Znicz Pruszków (w końcu to nie byle jaki klub, bo grał w nim swego czasu Robert Lewandowski, a w niedalekim okresie świetności miał szanse wejść do I ligi). Maciek oczywiście chciał tort w kształcie boiska, ale chciał też żeby na nim pojawiły się charakterystyczne znaki klubu, czyli koszulka Znicza z jego nazwiskiem i numerem.
Początkowo miałam zamiar zrobić koszulkę z czekolady plastycznej, ale jak ją sobie dokładnie obejrzałam, to doszłam do wniosku, że to nie jest zwykła żółta koszulka. Ostatecznie wykorzystałam moją cudną drukarkę spożywczą i wydrukowałam na opłatku koszulkę, logo Znicza, i jeszcze imię jubilata. Dodałam też flagi rożne, które zrobiłam z flag niemieckich, bo przy poprzednim boisku Jędrek  wypomniał mi ich brak.Na koniec, już oddając tort uświadomiłam sobie, że zapomniałam umieścić na nim bramki  z lukru plastycznego, dlatego na zdjęciu ich nie widać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Twój komentarz będzie widoczny, dopiero jak go przeczytam. Przed opublikowaniem komentarza kliknij podgląd, żeby go zobaczyć.