piątek, 30 listopada 2012

Tort Ninjago

Niektóre zamówienia są dla mnie prawdziwym wyzwaniem. Tak było z tym tortem, bo raczej nie umiem lepić figurek i wzbraniam się przed tym jak mogę. Uznałam jednak, że ludziki Lego nie są takie skomplikowane i może uda mi się zrobić taką figurkę. Ninjago to nowa seria klocków (w każdym razie w czasach moich dzieci ich nie było), ale ludziki mają kształty niezmienne od lat.  Nawet jeden z nich plątał mi się ostatnio po biurku,  mogłam zatem dobrze się mu przyjrzeć.  W oryginale figurki występują czasami z okrągłymi podstawkami,  zatem okrągły tort pełnił tą rolę. Figurka była oczywiście większa od oryginału, bo w skali 3:1.

1 komentarz:

  1. Joasiu jak to mój syne powiedział- Ale super tort!!! I oczywiście też by taki chciał, ale od kwietnia jeszcze trochę czasu i wszystko może się zmienić.
    Ale tort rzeczywiście superowy.

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz będzie widoczny, dopiero jak go przeczytam. Przed opublikowaniem komentarza kliknij podgląd, żeby go zobaczyć.