środa, 26 czerwca 2013

Tort Lodowy

Rafał poprosił mnie o zrobienie tortu dla swojego syna Igora. Tort nie mógł być z czekoladą, bo Igor jest alergikiem, za to bardzo lubi lody. 
Oczywiście lody zrobiłam sama. Mam maszynkę do lodów i co roku robię w wakacje różne lody dla moich chłopaków.  Najczęściej wykorzystuję przepisy Anny Olson. Zawsze lody według jej przepisu są pyszne. Bardzo smaczne są lody piernikowe, ale do tego tortu  zrobiłam klasyczne lody śmietankowe. Na torcie był nadruk z opłatka. Trochę się bałam, jak opłatek zareaguje na kontakt z lodami i zamrażarką. Trochę się pofalował, ale obrazek został niezmieniony. No i oczywiście największy stres jak Rafał dowiezie tort do domu w taki upał. Na szczęście mieszka 5 minut ode mnie, tort dojechał bez problemów. 
Przy okazji poznałam nową serię Lego CIHINA. Okazuje się, że Ninjago to już staroć.

2 komentarze:

  1. Gdzie kupiłaś ten opłatek LEGO CHIMA ? Potrzebuje pilnie na urodziny mojego 6 latka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama wydrukowałam. Mam drukarkę spożywczą i opłatki do nadruku :)

      Usuń

Twój komentarz będzie widoczny, dopiero jak go przeczytam. Przed opublikowaniem komentarza kliknij podgląd, żeby go zobaczyć.