wtorek, 29 kwietnia 2014

Tort Świnka Pepa

Odezwała się do mnie klientka, która rok temu zamawiała u mnie tort marchewkowy. Okazało się, że tort był pyszny, a teraz zamówiła dwa zwykłe torty, w tym jeden marchewkowy.
A ja całkiem nie pamiętałam z jakiego przepisu upiekłam ten tort. Jedyne co utkwiło mi w pamięci to problemy z upieczeniem ciasta,  bo pamiętałam, że ciągle wychodziły mi zakalce. Na szczęście o swoich problemach napisałam na tym blogu i przynajmniej przypomniałam sobie skąd wzięłam przepis. 
Torty miały być zupełnie proste, ale nie mogłam się oprzeć i na jednym z nich umieściłam Świnkę Pepę, bo klientka wspomniała, że jubilatka bardzo lubi tą bajkę.

A dzisiaj  zamieszczam przepis na ciasto marchewkowe, żeby już więcej nie błądzić. Przepis znalazłam na stronie kotlet.tv. C
Ciasto marchewkowe

  • 3 szklanki maki
  • 1 szklanka cukru
  • 2 marchewki
  • 2/3 szklanki oleju
  • 2 jaja
  • 2 łyżki kakao
  • 1 łyżeczka proszku do pieczenia
  • 1 łyżeczka cynamonu
  • 1 łyżeczka imbiru

Marchewki zetrzeć na grubych oczkach tarki. Białka utrzeć z cukrem na gęstą masę. Dodać pozostałe składniki i dokładnie wymieszać. Piec w temperaturze 200 stopni około 40 minut

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Twój komentarz będzie widoczny, dopiero jak go przeczytam. Przed opublikowaniem komentarza kliknij podgląd, żeby go zobaczyć.