niedziela, 13 kwietnia 2014

Tort z cebulami

Marcin (ten od aerotunelu) nie tylko zamówił tort dla siebie, ale jeszcze zareklamował mnie w pracy. Tort zamówiła jego koleżanka. Miał to być tort z cebulą. Jak zaczęłam dopytywać się jak dokładnie ma ta cebula wyglądać to dostałam tak dokładny projekt, jakiego jeszcze żadne klient mi nie przedstawił. Nie tylko był rysunek, ale opis jakie maja być elementy.  Dobrze że trzeba było zrobić tylko cebule, bo przy tak dokładnym projekcie mogłabym nie podołać. Według mnie zrobiłam tort dokładnie według projektu.
Oczywiście temat tortu jest niezwykle intrygujący, ale klientka powiedziała, że to za dużo tłumaczenia i dlatego pozostaje dla mnie tajemnicą. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Twój komentarz będzie widoczny, dopiero jak go przeczytam. Przed opublikowaniem komentarza kliknij podgląd, żeby go zobaczyć.