niedziela, 6 listopada 2011

Tort dla rowerzysty

Ten tydzień jest bardzo obfity w torty. Na piątek zrobiłam tort z rowerem dla męża koleżanki z pracy. Czasami jak ktoś prosi mnie o tort, a jeszcze takiego tematu nie robiłam ( zresztą tak wolę, bo lubię robić coś nowego), to szukam w internecie  jakiś pomysłów, żeby  pokazać jak to mniej więcej będzie wyglądać. I tak było właśnie z tym tortem. Pomysł znalazłam w internecie u konkurencji.  Niestety niebo było jakieś szare, bo jak zwykle miałam problem z dodawaniem niebieskiego barwnika do czekolady plastycznej. Jak dodałam kolor "sky blue" to otrzymałam piękny zielony lekko wpadający w turkus. Uznałam, że niebo szare bywa, ale zielone nigdy i ostatecznie było tak.:

1 komentarz:

  1. Biorąc pod uwagę dzielącą nas odległość konkurencją raczej nie jestem :o) Miło mi, że zdarza Ci się wzorować na moich tortach. Pozdrawiam i powodzenia w biznesie. Kasia

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz będzie widoczny, dopiero jak go przeczytam. Przed opublikowaniem komentarza kliknij podgląd, żeby go zobaczyć.