sobota, 3 września 2011

Tort Traktor i Tort Księżniczka

Tym razem miałam zrobić torty dla rodzeństwa Olka i Emilki. Trzyletni Olek  jest zapalonym majsterkowiczem, dlatego zaproponowałam dla niego tort w kształcie traktora. Pomysł zaczerpnęłam z książki  Debbie Brown. Pięcioletnia Emilka  uwielbia księżniczki. Dla niej zrobiłam tort z lalką w roli głównej. Przy robieniu tego tortu miałam okazję wykorzystać nową formę do  robienia tortów na zimno. Suknia wyszła idealnie.
W tym roku szkolnym nowość, ze względu na plan ciasta będę piec w środy i już  w najbliższą nowy przepis.
Traktor wyglądał tak:
 A księżniczka tak


4 komentarze:

  1. Witam Pani Joanno,
    traktor świetny- naprawdę brak mi słów! A Księżniczka - po prostu genialny pomysł- już bym się nabrała, ponieważ w pierwszej chwili myślałam że ta Księżniczka też jest do zjedzenia. No chyba że się mylę??

    Pozdrawiam,
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekujemy za pieknie wykonane i przede wszystkim pyyyszne torty. Olek był zachwycony traktorzystą a Emilka ma nową towarzyszkę zabaw, która wyskoczyła z tortu....
    Torty staly sie glównym tematem imprezy ;)
    Rozsyłamy wici o talencie!

    OdpowiedzUsuń
  3. anonimowy lalka to zwykła lalka barbie bez nóg.Górna część to lalka a dolna to tort świetny pomysł!!! widziałam to w innych gazetkach i stronach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W moim torcie lalka jest z nogami, podwójna radość, zabawka i tort

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz będzie widoczny, dopiero jak go przeczytam. Przed opublikowaniem komentarza kliknij podgląd, żeby go zobaczyć.