niedziela, 27 marca 2011

Rozwijam się...

Ten tydzień wyjątkowo obfituje w torty. Chyba to zasługa bloga, bo co prawda komentarzy mało, ale statystyki oglądań mam jak mi się wydaje niezłe.  Dzisiaj też zrobiłam tort, tym razem dla Izy, na imieniny jej mamy. Dzięki temu miałam pretekst, aby wypróbować nowe sposoby robienia kwiatków z lukru plastycznego. Nigdy bym siebie nie podejrzewała, że będę umiała ulepić coś takiego. Na torcie umieściłam białe goździki, ale z rozpędu zrobiłam jeszcze stokrotki i kwiaty jabłoni. Wykorzystam je na inną okazję. Tort miał być w kształcie kapelusza i chyba się udało.

3 komentarze:

  1. Trzeba przyznać, że ma pani naprawde wielki talent do pieczenia! Wszystkie wypieki bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  2. To były urodziny, a moja Mama jest fanka KAPELUSZY. W tym wykonanym przez Autorkę bloga zakochali się wszyscy.
    wdzięczna Iza i Reszta jej Rodzinki

    OdpowiedzUsuń
  3. To były urodziny. Moja Mama jest fanka KAPELUSZY. Tym była zachwycona i wzruszona. Rodzinka pokładała się ze śmiechu.
    Autorka bloga jest Mistrzem.
    Dziękuję głośno raz jeszcze.
    Iza

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz będzie widoczny, dopiero jak go przeczytam. Przed opublikowaniem komentarza kliknij podgląd, żeby go zobaczyć.