niedziela, 29 stycznia 2012

Tort Baśniowy Muchomorek

Pomysł na dzisiejszy tort zaczerpnęłam z książki "50 kolorowych tortów" Debbie Brown.  Robiłam go nieco inaczej niż instrukcja, bo jak zwykle pokryłam go czekoladą plastyczną, a nie lukrem plastycznym.  Wróżki zrobiłam z lukru plastycznego.  Do pieczenia ciasta użyłam mojej ulubionej formy "Gigant Cupcake", dzięki której kształt tortu miałam właściwie gotowy. Muchomorek wyszedł  słodki, w sam raz na urodziny dla dziewczynki. Nawet bez wróżek byłby ładny.

2 komentarze:

  1. O rany jakie arcydzieło- super wykonanie a te wróżki jakie piękne:)

    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  2. o jejuuuu jaki cudny też chce taki

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz będzie widoczny, dopiero jak go przeczytam. Przed opublikowaniem komentarza kliknij podgląd, żeby go zobaczyć.