sobota, 10 marca 2012

Tort Złomek

Tym razem zrobiłam drugiego bohatera z filmu auta, Złomka.  Trochę się bałam, czy mi się uda, bo jednak bryła takiej ciężarówki jest trudniejsza do wykonania i obłożenia czekoladą. Na szczęście Tata jubilata dostarczył mi model Złomka i to bardzo ułatwiło mi pracę. Muszę  przyznać się do strasznego błędu. Myślałam, że zabawka ma uszkodzony lewy reflektor i ambitnie zrobiłam mu dwa jednakowe. Dopiero po oddaniu tortu zerknęłam na obrazki w Internecie i okazało się, że to jedna z cech charakterystycznych Złomka.  Mam nadzieję, że mimo tej wpadki tort podobał się jubilatowi.






5 komentarzy:

  1. Tort super, wszyscy byli zachwyceni, gdyby nie wpis na blogu, nikt by nie zwrócił uwagi. Żona dopiero po przeczytaniu wpisu poszła dokładnie obejrzeć złomka...:)
    Dziękujemy za podjęte wyzwanie. Pozdrawiamy i chętnie ponownie skorzystamy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem właścicielką sali zabaw Uśmiechowo w Błoniu, na której miałam niekłamaną przyjemność po raz drugi oglądać Pani dzieła na dziecięcych urodzinkach. Podobnie jak ostatni Spiderman tort prezentował się fantastycznie!!! I mimo moich obaw (to tak od "kuchni") nawet daje się sprawnie pokroić ;) Gratuluję talentu i trzymam kciuki za kolejne cuda - już nie mogę się doczekać kolejnego na uśmiechowych urodzinkach! :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Pani Joasiu,
    to już jest mistrzostwo- prawdziwy majstersztyk. Janusz w pracy powiedział mi że robiła Pani ostatnio Złomka i trudno mi było sobie to wyobrazić, bo akurat Złomek jest mi znaną postacią z ulubionej bajki mojego synka. Ale jak go zobaczyłam to aż mi dech zaparło! Po prostu genialny! Jak żywy!

    P.S. Pani Joasiu będę miała dla Pani kolejne wyzwanie, bowiem mój synek niedługo kończy 6 lat i już zażyczył sobie tort w kształcie.... Może nie będę zdradzała szczegółów, ale dodam że będzie Pani miała okazję zrobić kolejną postać z bajki Auta:)

    Pozdrawiam,
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  4. ale cudny ten złomek jak prawdziwy szkoda że tak daleko te torty napewno nie jeden bym zamówiła:(

    OdpowiedzUsuń
  5. a czy mozna prosic o przepis na torcik?

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz będzie widoczny, dopiero jak go przeczytam. Przed opublikowaniem komentarza kliknij podgląd, żeby go zobaczyć.