środa, 3 października 2012

Tort But Louboutin

Iwonka obchodziła swoje 50 urodziny. Na prezent chciała dostać torebkę, albo jakąś biżuterię. Pierwszy pomysł na tort to była właśnie torebka, ale nie bardzo byłam do niego przekonana , bo to właśnie Iwona zamawiała u mnie tort Torebka dla bratanicy swojego męża. Co prawda mogłam zrobić jakiś inny model torebki, ale nie byłoby efektu oryginalnego pomysłu. Ostatecznie zdecydowałam, że skoro dostanie od nas torebkę i biżuterię, to do kompletu przydały by się jeszcze jakieś buty. Wiem, że buty Louboutina mają czerwone podeszwy, ale jakoś lukier plastyczny nie chciał mi wyjść czerwony, tylko różowy. Ale, żeby nie było wątpliwości na pudełko wydrukowałam na opłatku oryginalne logo. Tina stwierdziła, że po prostu zrobiłam "podróbkę", ale i tak tort się podobał, a Iwona zabrała but do domu.

1 komentarz:

Twój komentarz będzie widoczny, dopiero jak go przeczytam. Przed opublikowaniem komentarza kliknij podgląd, żeby go zobaczyć.