środa, 3 października 2012

Tort Android


Mój syn Mikołaj skończył właśnie 23 lata. Oczywiście zrobiłam dla niego tort. Po zeszłorocznej wpadce, kiedy to zamiast ustnej harmonijki wyszło mi coś w rodzaju tramwaju lub autobusu musiałam się postarać. W tym roku temat był oczywisty. Mikołaj od kilku miesięcy pracuje jako programista aplikacji na Androida, zatem oczywiste było. że zrobię Androidowego robota.  Wpadka jednak była, bo nie zauważyłam, że ręce robota są równo z tułowiem i już po podaniu na stół były robione poprawki. Na szczęście Janusz zgodził się na powtórną sesję zdjęciową i mogę zamieścić zdjęcie tortu bez usterek.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Twój komentarz będzie widoczny, dopiero jak go przeczytam. Przed opublikowaniem komentarza kliknij podgląd, żeby go zobaczyć.