środa, 3 kwietnia 2013

Tort Lego Ninjago

Okazuje się,że Lego Nijago są bardzo popularne wśród dzieci i dla Stasia zrobiłam drugi mój tort o tej tematyce. Proponowałam co prawda zrobienie figurek 3D, ale Staś chciał, żeby każde dziecko dostało kawałek Ninjago  (z figurkami 3D by się to nie udało), dlatego figurki są płaskie.  Chciałam żeby napis na torcie miał samurajska czcionkę i tym razem napisałam to odręcznie. To był dla mnie najgorszy moment w trakcie robienia tego tortu, bo wiedziałam, że (jak w "Nic śmiesznego") "dubla nie będzie". 

2 komentarze:

  1. Bardzo pomysłowy i kolorowy torcik dla chłopca :) wygląda smakowicie :) Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Asiu,
    tort był super, bez względu na to że zabrakło Zielonego Ninja. Niestety nie miałam go okazji spróbować, ponieważ odbierając Stasia ze szkoły ,okazało się że został cały zjedzony, co świadczy tylko o tym że musiał być pyszny.
    Jeszcze raz dziękuję za piękny tort.

    Pozdrawiam,
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz będzie widoczny, dopiero jak go przeczytam. Przed opublikowaniem komentarza kliknij podgląd, żeby go zobaczyć.