czwartek, 25 kwietnia 2013

Tort na pierwsze urodziny.

Z pomysłem na tort dla rocznych dzieci zazwyczaj mam  problem, bo one raczej nie mają jeszcze swoich ulubionych bohaterów z bajek.  Na szczęście rodzice Antosia dobrze wiedzieli co obecnie najbardziej lubi ich synek i tak powstał tort z obrazkami pojazdów. Widziałam zdjęcia z imprezy i Antosiowi tort się podobał. Przy okazji robienia tego tortu użyłam po raz pierwszy nowych wykrawaczek do literek i jestem nimi zachwycona. Teraz nareszcie mogę wycinać napisy z czekolady plastycznej a nie tylko z lukru. No i krój tych liter znacznie lepiej pasował do tego tortu.

2 komentarze:

  1. Piękny:)Na pewno była wielka radość na jego widok:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Radosc?To malo powiedziane, bul pisk, slinotok i niekonczace się "brym,brym" a finalnie głębokie zanurzenie palucha i oblizanie z wyrazem triumfu na buzce ;)
    Mama Antka.

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz będzie widoczny, dopiero jak go przeczytam. Przed opublikowaniem komentarza kliknij podgląd, żeby go zobaczyć.