niedziela, 15 maja 2011

Tort na komunię i tort biust

Postanowiłam się wytłumaczyć skąd biorę pomysły na torty i ciasta. Od dawna już kupuję różne czasopisma kulinarne. Mam ich całe stosy i teraz właściwie nie znajduję w sklepach nic nowego. Lubię też oglądać kuchnię.tv, a moje ulubione programy to te prowadzone przez  Annę Olson. Szukam też w internecie różnych ciekawostek. I to wszystko jest inspiracją do moich ciast i tortów. Często modyfikuję przepisy które gdzieś zobaczę (czasami dlatego, że zapomnę o jakimś składniku albo czytam dwa przepisy na raz). Ale ogólnie zazwyczaj udaje mi się zrobić smaczne ciasto.
Kształty tortów zazwyczaj czerpię z życia i internetu. Czasami osoba zamawiająca tort ma określone życzenie, tak jak to było z tortem Audi.
 A na koniec tego tygodnia zrobiłam  jeszcze dwa torty na  dwie całkowicie różne okazje.
Tort na komunię, dla dziewczynki delikatny i pastelowy.

I "niegrzeczny" tort na urodziny (chyba) Marcina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Twój komentarz będzie widoczny, dopiero jak go przeczytam. Przed opublikowaniem komentarza kliknij podgląd, żeby go zobaczyć.