środa, 20 czerwca 2012

Tort klawiatura

Asia daje mi zawsze ciekawe zlecenia. Tym razem poprosiła o jakiś tort komputerowy na pożegnanie gimnazjalistów. W pierwszej chwili pomyślałam o Laptopie, ale jak ona by to przewiozła? Musiałby być jakiś drewniany stelaż, bo inaczej, ekran by nie był stabilny.Zdecydowałam ostatecznie na samą klawiaturę. Miałam przy tym sporo zabawy, bo jako wzór wzięłam klawiaturę od swojego komputera (iMaca) i biegalam co chwila do komputera Janusza żeby sprawdzić jak w klawiaturze Windows są  ułożone klawisze funkcyjne. Klawisze były zrobione z lukru plastycznego, a napisy zrobiłam na nich własnoręcznie pisakiem spożywczym. Tort był śmietankowy z musem mango i mam nadzieję, że się podobał i smakował.

2 komentarze:

  1. Tort bardzo wszystkim smakował, pojawiło się pytanie czy sprzedajesz tez kabel na metry?
    Aska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie było co prawda jeszcze zamówień na sam kabel, ale skoro jak rozumiem był za krótki aby klawiaturę podłączyć do komputera to jest to możliwe. W końcu tym razem temat tortu to może być np. "Przedłużacz USB"

      Usuń

Twój komentarz będzie widoczny, dopiero jak go przeczytam. Przed opublikowaniem komentarza kliknij podgląd, żeby go zobaczyć.