środa, 20 czerwca 2012

Tort R2D2

Marta, która w swojej firmie Raksa organizuje wspaniałe przyjęcia dla dzieci i dorosłych zamówiła u mnie tort dla miłośnika Gwiezdnych Wojen. Szczęśliwie jego ulubioną postacią nie jest Joda, dlatego zamówienie było stosunkowo proste, bo miałam zrobić tylko R2D2. W pierwszej chili myślałam, żeby go zrobić stojącego, ale bałam się, że się przewróci w transporcie, poza tym na imprezie miało być sporo dzieci i taki tort 3D byłby trudny do podziału. Był zatem leżący robot. Tort miał nowy smak, bo jubilat życzył sobie tort bez owoców o smaku białej czekolady. Zrobiłam krem podobny do ganache. Mam nadzieję, że smak białej czekolady był wyczuwalny, tym bardziej że  pokryłam tort oczywiście czekoladą plastyczną.

1 komentarz:

Twój komentarz będzie widoczny, dopiero jak go przeczytam. Przed opublikowaniem komentarza kliknij podgląd, żeby go zobaczyć.