niedziela, 20 marca 2011

Dla Tych, co są na Dukanie (nie tylko)

Muszę chyba się wszystkim przyznać, że nie jem, ani nawet nie próbuję moich wypieków. Tak jak to teraz modne też jestem na diecie, co prawda nie na Duaknie, ale słodyczy unikam. Ale ciasta i tak wychodzą i wyglądają smacznie. Mam taki jeden deser, który wszystkim smakuje i ja też go mogę jeść, bo jest bez cukru. Do jego zrobienia można użyć słodzika, albo fruktozy, ale jak ktoś się nie odchudza to ze zwykłym cukrem i smietaną też jest super. Można też zrobić ten deser z galaretką i dowolnymi owocami w tortownicy, a ja dzisiaj dodałam jeszcze trochę czerwonego barwnika i zrobiłam wykwintne
Jogurtowe róże
Składniki

  • 500 g jogurtu naturalnego
  • żelatyna na 1 litr
  • 10 pastylek słodzika
Żelatynę i słodzik wymieszać w około 1/2 szklanki gorącej wody. Jogurt ubić trzepaczką, dodać żelatynę, wylać do foremek na babeczki. Jak jogurt stężeje, wyjąc na talerze i udekorować.

W tym tygodniu zrobiłam też tort dla mojej koleżanki do pracy. Miało być śmiesznie, więc była pupa w stringach


Zostało mi trochę ciasta i kremu, to jeszcze dla domowników i znajomych wyszedł ser z myszkami.


1 komentarz:

  1. Pani Joanno, nie przestaje mnie Pani zadziwiać- gratuluję super pomysłów i oczywiście wykonania!!! Z niecierpliwością czekam na kolejne fotki.

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz będzie widoczny, dopiero jak go przeczytam. Przed opublikowaniem komentarza kliknij podgląd, żeby go zobaczyć.