sobota, 12 marca 2011

Tort na 18-tkę

Koleżanka, Ewa  poprosiła mnie o zrobienie tortu na 18 urodziny jej córki.  Miała być butelka szampana. Mój mąż (pewnie żeby pobudzić moją ambicje), powiedział, że nie dam rady. Czy dałam radę ocenicie na zdjęciu. Oczywiście wszystkie elementy tortu są jadalne, zrobione z czekolady plastycznej, oprócz etykiety, którą zdjęłam z prawdziwej butelki. Czy tort był smaczny, jeszcze nie wiem, może Ewa zamieści jakiś komentarz.
Przy okazji, w przerwie technologicznej  zrobiłam jeszcze ciasteczkowy bukiet na imieniny Bożeny.

1 komentarz:

  1. Tu solenizantka 18 letnia tort był nie tylko piękny ale i pyszny. Nie wspomnę już o kieliszkach z lukrowanym szampanem, aby pokazać jakie zrobił wrażenie przesyłam zdjęcia.

    http://img852.imageshack.us/i/pict4267.jpg/

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz będzie widoczny, dopiero jak go przeczytam. Przed opublikowaniem komentarza kliknij podgląd, żeby go zobaczyć.