czwartek, 24 marca 2011

Święto szkoły

Nie wszyscy chyba wiedzą, że jestem nauczycielem informatyki w liceum. I dziś u mnie w szkole wyjątkowy dzień, Święto Szkoły w rocznicę rozpoczęcia Insurekcji Kościuszkowskiej. Dlatego nie  zrobiłam zwykłego, szybkiego czwartkowego ciasta, tylko uczciłam ten dzień tortem z logo mojego liceum, podobizną Tadeusza Kościuszki. Przepisu na tort nie będzie, zdradzę tylko że był  to tort śmietankowo-truskawkowy. Oczywiście podobiznę Kościuszki wykonałam własnoręcznie i była ona w całości jadalna. A tort wyglądał tak:
Jeśli ktoś nie zauważył, to  dwa dni temu w mojej galerii pojawiło się zdjęcie tortu, który zrobiłam na wtorek, na przyjęcie urodzinowe mojego syna. Dobrze, że zrobiłam zdjęcia bo dzisiaj po torcie zostało tylko wspomnienie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Twój komentarz będzie widoczny, dopiero jak go przeczytam. Przed opublikowaniem komentarza kliknij podgląd, żeby go zobaczyć.